Måndag...en bra måndag

Idag har varit en härlig dag...började redan i morse med att åka in till psykiatrimottagningen (ja, där jag hade min praktik vet ni) och träffade där mina tre handledare, det var underbart kul att träffa dom. Jag hängde där ett par timmar tror jag, trivs så bra i deras sällskap...Känner återigen vad glad jag är att jag pluggar till det jag gör. Att se deras engagemang och totala commitment till sitt jobb är fantastiskt och otroligt inspirerande....Jag vet verkligen vad jag vill bli när jag blir stor ;)...

Imorgon blir det att åka till Helena i Lundsbrunn för finslipning och lite annat pyssel med C-uppsatsen...kan inte fatta att den snart är färdig...opponeringsschemat hade kommit idag och vi går upp med vår uppsats den 3 juni...blir nog en dag att minnas...antingen med glädje eller med förtvivlan, det återsår att se.

Hade utvecklingssamtal med Vicce idag också.....Mamsen är mysket stolt kan jag meddela...Tänk vilken duktig kille jag har!!!

Nu blir det till att försöka få nåt ätbart att trycka in i ansiktshålet...

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Härligt bara bra grejer =)

2010-05-20 @ 18:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0