Än är det allt en bit kvar....

Har äntligen varit och besökt Helena i hennes mysiga hus i skogen idag...det var verkligen på tiden. Träffade världens piggaste och gladaste hund också, Emma heter hon. En dundersöt sjuvägs-korsning med bästa leksinnet kvar. Vilken Helena?? Eftersom jag känner fler än en Helena så måste jag visa vilken kanske.....Den här puddingen menar jag:



Annars har det inte hänt mycket alls faktiskt...alldeles för lite skulle jag vilja säga. Imorrn däremot ska vi grilla korv i skogen och mysa...Kanske inte världens happening men ändå...mysigt är det...

Tänkte dela med mej av lite snöiga bilder till alla snöälskare *blink blink*


Här är vår mysiga uteplats...som förmodligen inte kommer att vara lika mysig till sommarn eftersom häcken runt om förmodligen har pajat av all snö....


Om jag putsar fönstren från utsidan??? Nepp, inte just den här vintern....Därunder finns förresten våra cyklar....


Grillsäsongen känns låååångt borta....


Taket måste skottas av....vill inte ha det över sej när man ligger och sover.....


Mycket snö och is är det allt....

Sådär ja...en liten påminnelse till alla er som går omkring med vårkänslor bara för att solen skiner litegrann......det är lååååångt kvar kära ni=) Hihihihi

Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0