Tisdag...

En spöregnig tisdag är det...och jag som har så mycket jag skulle behöva göra, fast det är lite svårt att komma igång när det mest är mysa framför teven man vill.

Helena och jag hade handledning igår..för C-uppsatsen ni vet...Vi behöver ändra om en del för att få det att funka men det är svårt, riktigt skitsvårt att få till ett bra syfte som bär genom hela arbetet. Det är ju nu det är viktigt att få det rätt för blir det rätt nu så kommer resten av arbetet att gå så mycket lättare att göra. Bara att vrida och vända, ändra och fundera...vi vill ju det ska bli bra också.

Ja så idag tänkte jag ägna mej åt lite mer forskningssökande...kolla lite fler uppsatser...fortsätta att dunka pannan i tangentbordet och när jag tröttnat på det ska jag åka in till Degerfors och handla. Låter som en trovärdig och hållbar plan tycker jag.....

Nu ska jag simma ner till brevlådan och kolla om det kommit nån rolig post...tar såklart med mej en vattentät påse att stoppa posten i när jag simmar tillbaka.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Regnet det bara öser ner så jag blir ......kramar

2010-03-24 @ 10:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0