Monopol-söndag

Efter en stärkande promenad i snöstorm kopplade Victor och jag av med lite monopol medan skitvädret fortsatte utanför fönstret...Victor vann såklart, jag är slösa och han är spara...han blir nog finansman eller nåt när han blir vuxen.



Monopolspelet vi spelar med är ganska gammalt, har varit min mammas i unga år. Fattas lite hus och såna där grejer att gå med...tror det bara är plättlaggen, tåget och bilen kvar. Känner du igen det mamma???

Nu är Victor ute och grejar med granngrabben Albin och jag tänkte hoppa i duschen för att sen leta lite forkning i ämnet vi ska skriva uppsats om.
Spännande=)

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: mamma

JA, jag känner igen det. Vad kul att det används än,ja, det har några år på nacken.

2010-03-21 @ 23:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0