Love is in the air=)

Först måste jag bara betätta att jag fick VG på tentan som avslutade missbrukskursen.....och jag tror inte jag behöver säga att jag är så himla glad=)...faktiskt skitglad....

Idag har det varit kärlek här hemma...mellan August och en underbar liten hund som ägarna faktiskt räddade i Spanien där hon strök omkring som hemlös på gatorna. Hon är absolut underbar och otroligt söt. August och hon fattade tycke för varann och jag tror det gick så bra för hon var så lugn och så kunde hon läsa av Augusts kroppsspråk....de gillade varann skarpt=).











Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Helena

Verkligen love is in the air! Supesöta båda två, ser dock att August faktiskt reser rygg på ett av korten hm...;)

Kram!

2010-03-28 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0