Saker jag skulle velat gjort...

Jag hade gärna velat:

Varit på date med Elvis Presley - Han är helt otroligt karismatisk för att inte tala om bildskön och med en röst utan motstycke...eller var såklar.

Träffat min morfars farfar Anders Sandén - Beundrar honom

Träffat min mormors mamma Elin Nilsdotter-Asker - Skulle velat lära känna henne, jag är full av frågor

Levt med indianer - Ett fantastiskt folkslag som inte bara är oerhört vackra utan de har också ett vackert sätt att leva i samklang med naturen

Levt på 1800-talet - Skulle vilja prova att leva utan all den lyx vi idag överöser oss själva och våra nära med, jag tror människan behöver påminnas om att man inte behöver all den skit vi strör omkring oss

Sett hur det såg ut här där jag bor för 100 år sen - Det hade varit himla kul

Spelat mot Patrick Swayze i Dirty Dancing - Han är ju både skitsnygg och sexig så varför skulle jag inte vilja det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0