Pladder en mulen lördag

Lördag...regnar som bara den...jag hängde ut tvätt förut...väldigt osmart. Plockade in den och hängde om den inne..

Jag har nyss kollat på fotboll, Argentina - Nigeria, en okej bra match utan större påfrestning på adrenalinet. Argentina vann som du säkert vet. Senare blir det England - USA.

Igår kollade vi på en dokumentär med Elvis Presley och jag grät såklart floder...Han var/är number one. Tycker det är så himla löjligt med alla lookalike-kopior, vad tror dom??? Patetiskt!!

Igår tog Ellas dotter Nina studenten efter tre års slit. GRATTIS tjejen=)!! Minns min egen student...var otroligt speciellt...kul är nog en underdrift...Jag kan i och för sig fått medelålderns rosa skimmer över händelsen men nog minns jag den som ganska grym=)

kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0