Ny header

Hmmm...jobbar på en ny lite somrigare header men får inte till det någe vidare...ska fortsätta men nu kräver både min och Vicces mage lite pannkakor.

Kramelikram

♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥ 
 
Sådär...nu har vi ätit pannkakor så hjärnan funkar igen. Har lekt lite mer med Paint.net. Vet inte om jag gillar den här headern heller men den är i alla fall mer somrig än den förra som är gjord på en bild från ett av våra vinterfisken...maskrosor är väl sommar...eller??

Victor tyckte jag skulle ha färg på bilden..men jag gillar svartvitt...jag kanske är konservativ så det gränsar till mossig men så är det, svart-vitt är snyggt tycker jag.

Kanske skulle försöka smyga ut i solen lite....sola de vita benen lite....

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0