Nu är det visst sommar.

Sommarn har ramlat på oss med sin brutala, grillande, heta och stekande sol. Man är varm hela tiden, svetten lackar och man känner sej konstant ofräsch...Nej exakt, jag är ingen större fan av sommaren nej...hur kunde du gissa det?

Okej...lite positiva saker finns det förståss....man har sommarlov...just det, det innebär ju jobb på ett äldreboende...alltså inget sommarlov....okej, kanske inte så himla positivt men jag trivs ju himla bra på boendet så det är ju en evig tur....men att vara utan semester i tre år börjar faktiskt kännas en smula...Efter C-uppsatsskrivandet skulle det kännas skönt att bara vara ledig ett tag och bara njuta av att inte göra någonting annat än umgås med familjen...Snacka om wishful thinking...

Ja va faan C-uppsatsen måste jag ju berätta om...Vi gick upp med den idag, ja hade seminarie och blev opponerade på....ja det betyder att en annan grupp hade granskat vår uppsats och sen kom med kritik under en timme lite drygt...seminarieledaren hade sitt att säga också såklart, som en bedömning av uppsatsen. Vi var såklart skitnervösa innan men överlevde...Okej, hur gick det då...jo seminarieledaren sa att våran uppsats var MYCKET bra, som den är nu är den godkänd med flera plus bakom sa hon...den har potential att bli en VG-uppsats men då behöver vi korrigera några saker...och det ska vi såklart göra för är vi så jäkla nära ett VG så kan man bara inte missa den chansen. Jag är så himla glad, så hårt arbete gav resultat och det är baske mej helt underbart!!!!!

Mamma och pappa kom på överraskningsbesök och gratulerade för att det gått så himla bra idag. Jag fick en jättevacker vas, den kommer att vara ett underbart minne av den glädje jag känner idag. TACK Mamma och Pappa.  

Nej nu ska det bli sovtajm för imorgon bitti ska jag till tandläkaren för att avsluta min rotfyllning....Yea...not...

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: sara

GRATTIS! :D Våran examinator sa exakt samma sak till oss :D Så vi ska också komplettera upp till VG! :)

2010-06-04 @ 23:41:48
URL: http://sarablabar.blogg.se/
Postat av: sara

GRATTIS! :D Våran examinator sa exakt samma sak till oss :D Så vi ska också komplettera upp till VG! :)

2010-06-04 @ 23:41:48
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0