Herrejösses...

Oj..pluppade in på min egen blogg och upptäcker att jag inte skrivit ett enda inlägg på två veckor....två veckor...Jag tyckte nog att det var alldeles nyss jag skrev....konstigt...men tiden har gått så himla fort, så otroligt fort. Det har hänt en hel del faktiskt...bland annat har vi varit på en underbar släktträff i Trollhättan, släktingarna på Peters sida. Det är underbara människor, fulla av kärlek och värme. Vi hade en härlig dag och Victor fick äntligen träffa släktingar i sin egen ålder, sina tremänningar. Han njöt verkligen och de fick jättebra kontakt direkt. Vi har inte så många barn i släkten på min sida, därför var det extra kul för honom. Vi ska träffa dom till helgen igen, då kommer en av familjerna hit för att hälsa på. Victor och deras söner kan knappt bärga sig innan de får ses igen.


Victor i Trollhättan


Vattenpåsläpp i Trollhättan...mäktigt!


Vilken kraft det var...


Peter var ganska imponerad han också


Ja..mamma i familjen gillade utflykten hon också...

Ja sen har vi ju firat midsommar också. Det var lugnt och fridfullt för jag jobbade hela midsommarhelgen. Det var lyxigt att komma hem halv tio på midsommaraftonen och sätta sig vid dukat bord hos grannarna och äta underbar mat. Sen blev det såklart tidig hemgång eftersom jag började sju morgonen efter.

Peter har fått in allt hö för i år, och det fick han före midsommar. Vi har kalasfint hö i år, vi har jättebra hö annars också men i år slår vi nog alla rekord tror jag. Allt gick bra även om det var en hektisk vecka för Peter och Tomas.

Jag jobbar för fullt, trivs som fisken i vattnet även om jag inte ska sticka under stol med att jag längtar till hösten när skolan börjar igen. Det beror inte på att jag tycker det är trist på jobbet utan det beror på att jag ser fram emot de kurser jag ska läsa till hösten...och sen är jag ju färdig...amazing thought...

Nä, kanske bäst att hoppa i säng, börjar tidigt imorgon. Jag gillar verkligen inte tidiga mornar...andra säger att de är morogntrötta och att de inte tycker om att gå upp på mornarna men jag GILLAR det verkligen inte...på allvar...det är vidrigt när klockan ringer och man måste tvinga sig upp...jag hatar det. Tacka vet jag att jobba kväll...

Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0