I am back...

Livet har varit turbulent ett tag....saker har hänt...därför har jag struntat i bloggen. Skulle kunna strunta i den nu också känner jag men vet att några stycken gillar att läsa skiten jag skriver så då ska väl jag också försöka skriva lite. Sen är det ju faktiskt lite kul när jag väl kommit igång....

Gjorde sista tårdränkta dan på praktiken igår. Tänk våra tre handledare hade köpt en varsin underbar ljusdekoration åt mig och Veronica, jag blev jätteförvånad och fantastiskt glad. Vi blev bjudna på lunch hos en av kuratorerna (Nina). Hon hade gjort pajer som var gudomligt goda, en härlig sallad med fetaost (hur visste hon att jag älskar fetaost)....och till efterrätt en krämigt god hallon(tror jag det var)-kaka med glass och vaniljsås. TACK!!!
Det är jätteledsamt att sluta på praktiken för jag trivdes verkligen hur bra som helst...men men, nothing lasts forever. Som tur är har jag möjlighet att kontakta alla tre kuratorerna....och vem vet, jag kanske rent av blir patient där efter C-uppsatsen hehehehe.

På måndag börjar plugget igen...jag ska läsa missbruk och behandling, det kommer även att ingå lite om personlighetsstörningar, ADHD, diagnoser, psykiatriska sjukdomar, krimonalitet osv...och det är ämnen som intresserar mig enormt!! Ska verkligen bli jättekul.

Peter oc Victor är i stallet och lagar hästboxen. Vår "lilla" Nicke bryter sig ut varenda natt...Nu bygger Peter och Jonte en ny dörr. Victor är med och härjar i snöhögen med Albin skulle jag tro.

Nu ska jag duka fredagsmys.

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Annica S

Skönt att du är tillbaka :-) Kram!

2010-01-16 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0