Hurra det snöar....

Jättevackert snöväder ute, är alldeles vitt utanför fönstret. Jag har haft två hemmaplugg-dagar och har en kvar imorgon. Läser in mej på vår redovisning vi ska ha på fredag...ska skriva "min" del och mina tankar imorgon...eller senare idag, jag får se. Har noll koll...kommer inte att få mer koll heller känner jag, är ingen diskuterartyp och redovisningen är en diskussion...får hålla fokus på min lilla teoridel så jag får nåt sagt.

Ska greja i hästhagen, med staket och annat bök när Peter kommer hem. Han skulle för övrigt sluta lite tidigare idag så vi hinner fixa staketet ordentligt. Det är så mycket snö så staketet jordar inte så hästarna bara ränner rakt igenom det....både igår och idag. Jag trodde jag fixat staketet igår men idag hade de rännt igenom på exakt samma ställe...fattar inte. Som ni vet är jag inget större fan av våra hästar, de är ju Peters i första hand, dessutom är de lite läskiga tycker jag...stora och så....men igår fick jag hjälp av Cissi som tur var men idag var jag själv...Men Bella är lugn och fin så henne kunde jag lätt leda in i stallet varpå våran ganska puckade ardenner vackert knallade in efter...Det som är härligt med hästarna är att man har en jäkligt bra anledning att vara ute.

Ja, annars rullar allt på...Jag längtar tills jag pluggat klart och kan få komma ut i arbete...har en liten pluggsvacka just nu men jag kommer att få tillbaka motivationen och pluggarlusten igen, bara saker fått lagt sej lite...bara man får landa, hämta andan.

Var rädda om varann

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0