Decenniumskifte

Ja nu är det nytt decennium och vår nya framtid heter alltså 2010, åtminstone ett år framåt...spännande och läskigt. Såhär långt har året varit jättebra och ganska lugnt...skottat lite snö för det hade snöat inatt...Det hade nog nyss slutat när vi gick hemåt vid tre. Vi åt gott och drack gott och hade en mysig kväll med goda vänner. Vi skålade in det nya året under tumultartat kaos (som vanligt). Vi glömde tiden (som vanligt) och började öppna champange och pommac-flaskor tio i tolv.....Samlade framför teven lyssnade vi till Ring klocka....då tog Peter ett steg bakåt och Pommacflödet på golvet var ett faktum..Vicces glas välte och sprack (plastchampangeglas)...Fort som attan ny dryck i det spruckna glaset som läckte ymnigt...Vi skålade i alla fall in det nya året lite tumultartat som sagt, men ändå...Nytt år blev det i alla fall...

Nyårsaftonen var jättemysig precis som jag förväntade mig och jag kommer att dela med mig av lite bilder:  


Glad som en lärka....


Våra gubbar...min är den glade i mitten=)


Änglalik.......


Peter och Jonte är så roliga såååå.....


Och där drog den raketen iväg....


Fiiint...


Raketerna räckte lääänge...

Gott Nytt År go vänner!!!

Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0