Vaddå OS??

Just hemkomna från skridskobanan i Åtorp. Vi har grillat korv och ungarna har åkt skridskor, det var hur mysigt som helst.
Vi ska dit imorgon också och då har jag lovat att även jag ska åka skrillor....suck....måste hitta en bra hjälm bara för jag vägrar åka utan. Ska bli jättekul att prova, har inte åkt sen jag var liten. Jag ska ta de skridskorna som Vicce har växt ur, de han hade förra året. Wish me luck!!!

Jag har läst lite av den engelska litteraturen jag plöjer igenom inför tentan, hittade en hel del material jag kan använda mej av så det känns bra.

OS börjar också....men vem faan bryr sej??? Not me!! Fattar inte jag är så ohyggligt ointresserad av sport (ja, när det inte gäller fotboll då förståss)...önskar jag kunde aliera mej med resten av Sveriges befolkning och i enad gul och blå-målad trupp vråla fram Svenskarna i Vancover...men nope, inte jag inte...skittrist ju. För visst gick det i Vancover va??? Ja, ja, skit samma.

Nu ska jag börja med middan...eller kvällsmaten, vilket ni vill...mat ska det bli i varje fall.

Take care

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: sara

Jag är också ohyggligt ointresserad av det mesta som har med sport att göra :) Det finns liksom intressantare saker i världen! Visste knappt att OS hade börjat.. Hoppas allt är bra med dig. Lycka till med tentan! Kram

2010-02-14 @ 13:59:33
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0