Magnum

Idag har varit en mycket bra dag...För det första så hittade jag en laktosfri mjölk som faktiskt smakar mjölk...Ja, vi provar laktosfritt i Victors mat i fyra veckor så får vi se om det är så att han kanske är laktosintolerant. Han känner sej faktiskt redan bättre så mycket lutar åt det....Men som sagt så har jag faktiskt hittar en GOD laktisfri mjölk. Jag är så himla glad för det. Vi käkar laktosfritt hela familjen...förutom att jag har "vanlig" mjölk i glaset eftersom jag är typ beroende av det=).

För det andra så blev jag godkänd på seminariet idag..Jag missade det gemensamma seminariet och fick då idag ha ett uppsamlingsseminarie med tre andra som missat det ordinarie. Jag skulle presentera ett kapitel som handlar om behandlingssammanbrott bland unga....institutionsbehandling alltså...sen skulle jag kritiskt granska och försöka verka smart....lyckades tydligen luras tillräckligt för ett godkänt!!!!

Tänkte lägga in en kanonlåt som jag hittade på facebook och som jag fullkomligt älskade när jag var.....eeeehhhhh....lite yngre=)...varsågoda...en liten nostalgitripp:


Just precis, Start talking love med Magnum!!!!!

Kramelikram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0