Love ya!!!

Måste säga att jag älskar er för att ni orkar fortsätta titta in på min blogg fast jag är så otroligt dålig på att uppdatera, jag ser ju att ni är ett troget, fantastiskt gäng=)...Ska skärpa mej...när jag har tid... *blink*

Livet går i turbofart och jag försöker njuta av varje minut...alla minuter är inte njutningsfulla men de flesta...blir bättre och bättre...hittar och samlar viktiga livspoäng.

Skolan är inspirerande och jätterolig, håller på med en spännande tenta som jag verkligen kommer lägga ner själen i...ska bli jätteintressant...Mäns våld mot kvinnor...vad finns det för "förklaringar"...

Bye folks

Kommentarer
Postat av: anneli

Kom gärna på en fika när ni har lust



Vi från Rustorp

2010-02-12 @ 20:35:35
Postat av: Svar till Anneli

Härligt att se dej här!!

Tack, skulle vara jättetrevligt att träffas över en fika någon dag.

Kramar till er

2010-02-12 @ 20:57:51
URL: http://lamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0