Inte långt kvar nu...

Nej snart börjar höstterminen med allt underbart det kommer att föra med sig.
sprätta några tusenlappar på kurslitteratur...
träffa alla underbara människor igen...
läsa milsvis med skrivna sidor (och fatta hälften)...
diskussioner om krångliga begrepp tillsammans med vänner som kan förklara...
vara nervös inför tentor och redovisningar...
eventuellt gråta över en kuggad tenta (men då få kärleksfulla klappar och kramar av kompisarna)...
söka jobb...
vara nervös inför examen...

Jag kommer att älska det!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie F

Jag längtar med!

Men jag längtar inte efter en kuggad tenta! Det har jag fått nog av ;)

2010-08-05 @ 22:20:41
URL: http://aboutsuddie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0