Solig söndag....

Verkar bli helt okej väder idag...ska snart slänga upp lite tvätt på tork. Peter pratade om att han ska städa på går´n sen...det mina vänner behövs. Fattar inte var allt kommer ifrån...jag minns inte det var så skräpigt när den första snön kom i vintras....men det var det nog...Är det sånt som kallas förnekelse...förträngning...eller nån annan smaskig försvarsmekanism??

Kollade såklart på Barca - Real Madrid igår kväll....Barca vann med härliga två mål mot noll. Nåt som stör mej (hehehe, såklart) är när tv kör fyra och ibland fem repriser på målen, tacklingarna, den onda foten..what ever....riktigt irriterande eftersom man då missar både avspark och långa perioder av spelet...ibland missar man till och med en målchans eller liknande...Jag tycker det är störande...har man inte kollat och sett målet eller incidenten får man väl skylla sej själv...och missar man den första reprisen så får man definitivt skylla sig själv...fyra och fem repriser är både patetiskt och en aning kränkande för oss som tittar...tror tv att vi är tröga eller???
Måste man absolut ha en jäkla massa repriser i alla möjliga jäkla vinklar så kan de väl sända dom efter matchen...jag vill faktiskt se matchen i sin helhet ju....

Igår blev det ingen promenad...i förrgår fick jag så in i bänken ont i smalbenen när jag gick...hur faan är det möjligt?? Smalbenen?? Nåja, men idag ska jag ta en promenix i alla fall....dessutom så han jag inte ätit en enda liten godisbit i helgen...inte ens en smula...DET tycker jag är DUKTIGT=)

Victor hade Nils på övernattning till igår...helt otroliga grabbar att hålla igång. Inte en sekund som de inte har nåt att göra. Jag tror de var ute nästan från morgon till kväll...nu börjar det ju torka upp lite ute så de kan spela fotboll...åka cross...cykla...va i skogen och greja, ja en massa sommaraktiviteter...klart de tycker det är urkul!!!!

Nu blir det till och fixa frukost..sen ska det hängas tvätt.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0