Skvaller...

Idag har det varit härligt väder..jag har krattat klart gräsmattan, känns bra....Till veckan kommer containrarna till Åtorp, då ska vi köra skräp kan jag lova. Vi har helt otroligt mycket skräp...eeehhh, ursäkta, menade förståss bra att ha-grejer...men som vi nu bestämt att vi aldrig kommer att behöva...*äntligen*

Läste aftonbladet förut....på nätet...och fann mej själv sitta och bläddra bland bilderna i BILDEXTRA som visade Kärlekskrisen dag för dag....Prinsessan Madelenes kris med pojkvännen...Va faan kollade jag på den skiten för, jag bryr mej faktiskt inte...inte ett dugg..det får faktiskt vara hur många kriser det vill i kungahuset...Jag bryr mej inte...Tycker hela kungagrejen är både för dyr, onödig och fjantig.....De representerar Sverige....Ja, eller hur??

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, TACK så mycket sötis! :D Jag får kanske börja med lite hobbyverksamhet på bloggen först.. ;) skulle du köpa om jag sålde? ;P Ja, det var jättetrevligt att träffa dig med i veckan! Hoppas det går bra med plugget till veckan och att du är utvilad efter helgen :) KRAAAAAM

2010-04-25 @ 19:55:03
URL: http://sarablabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0