Påskdagen...

Igår var en härlig utedag, Vicce gick ut tidigt och gick inte in förrän vi skulle åka till Brink och fira påsk. Jo, han var väl inne en liten sväng då och då, men i stort sett ute hela dan. Han åkte moped och var med Peter när han grejade ute....Fick förresten på mina sommardäck igår, nu får vi hoppas det inte blir nån frostmorgon med halka.

Som sagt så firade vi påskaftonen tillsammans med Fam Brink, vi tog med oss husbilen till Källaråsen och sov i den inatt. Vi hade trevligt med god mat, dryck och trevligt sällskap. Vi åkte hem redan vid halv åtta i morse för vi var tvugna att ta ut hästarna. Jag började dan med en promenad, det var ljuvligt och inte en människa var ute. Inte ens några bilar kom och körde förbi mej.

Nu har jag just tvättat av torkvindan ute så nu hänger första tvätten för i år och torkar i vinden, det är så himla härligt. Ska tvätta hela dan...jag SKA se botten på tvättkorgen idag..Jag SKA jag SKA.....

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0