Update...

Helgen har varit kort...

Lördagen innebar en båttur...vi var ute i fyra timmar och jag överlevde=)....gillade det till och med ganska mycket....inga sjöodjur anföll oss heller...jag såg inte ens en läskig krusning på vattenytan...skönt!!

Vicce drog en liten söt gädda....har ni hört att gäddor skriker när man tar död på dom (inget konstigt med det i och för sig...vem skulle inte göra det????)...jag tycker det är oerhört läskigt för dom skriker eller piper sådär hjärtskärande....därför är det bäst att låta gäddorna pluppa ner i vattnet igen tycker jag....

Idag har min goa Peter firat sin 45e födelsedag...himla mysigt även om vi inte hade nåt hejdundrande kalas utan en stilla fika i kretsen av de närmast sörjande *ler*...skojade bara såklart...kan vara lite makaber ibland men det tål ni ju=). Han fick en helt fantastisk födelsedagspresent av Ella och Kent....en nalle som sitter på en båt som såklart heter Summer Dream precis som våran. Nallen har sedan utrustats med supertjocka glasögon med stora ögon...Ellas fantastiska fantasi och idérikedom finner inga gränser, hon är helt underbar den tjejen!!! Vi har lite interna skämt om dålig syn och sånt och det hade de verkligen tagit fasta på. Helt fantastiskt!!!
Jag har tagit kort på den men tyvärr är det nåt strul med överföringen mellan kameran och datorn så jag får försöka lösa det så återkommer jag med kort en annan dag, för den nallen bara MÅSTE ni få se.

Imorgon är det äntligen dax för VFU igen...ser fram emot det jättemycket...även om det är underbart att vara ledig och hemma med familjen så känns det skönt att känna så...att man trivs alltså...ska i alla fall tillbringa mina kommande 20 veckor där så det känns skönt att man trivs gott....annars hade det blivit en katastrofal höst....

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0