Som ett utsketet päron

Så känns det idag ungefär.....ganska bra beskrivet faktiskt....

Träningsvärken efter gårdagens brännboll är total...blir värre allt eftersom dagen går. Går som om typ brallorna var fulla med nåt obehagligt...fast det är dom ju inte såklart...Värst är det i trappor nerför kom jag på...konstigt...borde vara uppför...men icke..
Huvet värker efter flera timmar framför en dator...köpte ett par läsbrillor till idag förresten, ett par hemma och ett par på praktiken. Jag upptäckte att datorn jag har på mitt rum på praktiken liksom lever ett eget liv. När jag till exempel byter rad så flyttar sig alla rader liksom i vågor uppåt på skärmen...oerhört frustrerande och tröttsamt för ögonen. Därav huvudvärken tror jag...kan inte låta bli att liksom följa vågrörelsen heller...kanske ska öva på att INTE följa rörelsen imorgon...KBTa mej själv lite..ge mig en läxa=). Bra idé Anki=)
Nacken värker också...varför vet jag inte...antagligen för att jag spänner mej för att jag har ont i huvet...eller så får jag ont i huvet för att jag har ont i nacken...Ja inte fasen vet jag....lägga mej snart ska jag i alla fall för jag känner mej som ett utsketet päron...fast stel som en kolbit...

På praktiken har det varit händelserikt och fantastiskt kul som vanligt. Jag trivs så förbaskat bra alltså...Tänk om man en dag kunde få jobb på ett sånt ställe...sicken dröm va.....

Take care!!!

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Du kommer nog inte ha några problem att få ett bra arbete och bra arbets kompisar ska du se .Arbetsplatserna kommer att skricka efter dig så det blir att du kan välja och vraka..kram på dig.

2009-09-16 @ 06:16:15
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0