Malaga sucks...

Vilken jäkla skitmatch..snackar om Barca mot Malaga...oschysst spel från Malagas sida och då menar jag riktigt oschysst. Fult och skitigt...Barca vann som tur var...och ZLATAN GJORDE MÅL IGEN=)!!!!!! Va säger ni nu då alla nitiska som inte trodde han skulle passa in, att han inte skulle klara av Barcas spel...tji fick ni=). Tänk vad rätt jag har haft hela tiden!!!!! Gööööött. Messi blev fullkomligt mosad av Malagas skitiga spel...Nej, stäng av såna spelare...Domarn var dessutom både blind och döv....suck...tur de vann i alla fall.

Marken idag då....blåsigt som attan men himla kul. Benen värker...undra hur långt man går på en dag...jag stod still 2 timmar och det var när jag sålde lotter...annars gick jag konstant mellan 9 och 17,30. Handlade onödigt mycket onödigt, lite nyttigt och bra saker...precis som det ska vara när det är marken.

Vicce gick med sina kompisar så honom såg jag knappt röken av. Men han hade det skitkul han också.

Stannade och kollade när Richard, ja en av mina kompisars grabb, när han var med och vann mot (Deje tror jag det var) med 4-2. De spelade bra grabbarna även om det är hårt och tufft spel...Vet nog inte om jag vill Vicce ska spela fotboll när han blir så stor...mycket tufft spel.

Skulle varit hos goa vännerna Ella och Kent ikväll men Peter var på sjön och det skulle blivit så stressigt..vi beslöt att skjuta upp det en vecka. Ser fram emot nästa lördag redan=).

Imorrn ska det bli himla gött att vara hemma....Ska sy gardiner, jag köpte skitsnyggt kapptyg som jag ska göra höstgardiner av och ha i vardagsrummet. Finfint.

Nu ska jag redan sova..är faktiskt helt färdig.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0