Kvinnans lott...

Äter av gårdagens marknadskarameller..smakar gott. Är alldeles för mätt efter en smarrig lunch men orkar ändå trycka i mej marknadsgodis.
Tillbringar för övrigt dagen med städning och tvätt..kvinnans lott här i livet känns det som. Nu börjar jag äntligen se slutet av måstena så nu ska symaskinen fram och så ska jag sy gardinerna jag köpte igår. Kul!
Jag är totalt usel på att sy men raka sömmar borde gå bra....hoppas jag.

Peter kärrar in den sista veden, håller på att blåsa bort i processen.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Ja man kan bli så där idiotisk gott sugen så man vräker i sig och sedan mår man illa efteråt..men men gott är det i alla fall..kram på dig och så får vi hoppas att våra gubbar blir friska så vi kan spela lite kort i helgen..

2009-09-28 @ 08:22:26
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0