I hemmets lugna vrå...

Lugnet sänker sig över den här onsdagen också....Har mest jobbat med mina seminarieuppgifter idag vilket såklart var hur bra som helst. Snart klar, mest kompletteringar kvar.

Ibland hamnar känslorna utanpå när det är speciella saker och människor man möter.....idag var en sån dag, fast en bra sån dag ändå liksom. Vissa saker blir man mer känslomässigt påverkad av än andra...vissa saker skulle man vilja kunna påverka på fler sätt än vad som är möjligt...Ja, vissa saker känns mer än andra. Jag är glad över att få vara med om det, det är en lärdom och ett privilegium på samma gång.

Ikväll ska vi skrika oss hesa när Barca möter Inter...ett mästarmöte av rang...ett härligt möte...ska bli himla kul.

Heja Barcelona, Heja Zlatan!!!



Kramelikram


Kommentarer
Postat av: sara

Hej Ankipankie! Jag fick ditt mail! Jag har bara inte haft tid att svara på det. Det låter som att du har en gudomlig praktikplats som passar dig som handen i handsken. Och vad glad jag blir när du redan vet vad du vill syssla med efteråt :) Hade du de funderingarna även innan praktikplatsen? Hoppas det har gått bra i veckan. Kramar

2009-09-17 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0