Helg

Gårdagen tillbringade vi på sjön....jaaaaa, jag överlevde igen=)....det var faktiskt riktigt härligt. Vi bottenmetade, visserligen utan resultat, och det var rofyllt och avkopplande att bara ligga ankrade med motorn avstängd och bara njuta av tystnaden.
Innan vi åkte ut slängde Victor ner sin lina från sitt pimpelspö från båtkanten. Två minuter senare drog han en aborre...helt otroligt så nära land. Kul!! Det var den enda fisken vi fick men en mycket skön upplevelse var det.

Idag ska jag småstäda lite på gården, Peter körde bort en massa byggmaterial och gammalt virke igår morse så jag ska ta finplocket med skottkärran tänkte jag.

Idag fyller en underbar kvinna år, hon heter Ingun och bor i Alfta. GRATTIS INGUN!!!!!!!!

Victor är förkyld..hostar och snorar. Vi får se hur det blir med skolgång imorgon. Han är pigg visserligen så vi får se.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0