Hej å hå

Jösses vilken häftig VFU-plats jag har fått. Jag är helt uppslukad och trycker i mej kunskap. Vi har tillgång till massor med böcker som handlar om psykiska störningar, aspbergers, borderline, ångest, psykoser och mycket mycket mer....jag kommer att sluka dom allihop. Det känns som om en massa hål börjar fyllas med kunskap som jag väntat på hela tiden. I detta vill jag arbeta och verka sen när jag är klar, DET VET JAG. Spelar inte längre nån roll om det handlar om barn eller vuxna, jag vill helt enkelt arbeta med psykiatri.

Jag blir trött i huvet..mycket nya intryck och otroligt mycket att snappa upp och lära sej. Handledarna jag har är otroligt proffsiga och jag får verkligen vara med....det är oerhört inspirerande och stimulerande.

Igår var jag så uppslukad av allt så jag varken hann eller orkade blogga.

Victor var till läkaren igår med sin höft och sin häl. Han blev remitterad till röntgen. Läkaren tror inte det är något farligt men vill att han ska bli röntgad för att vara säker...han ska då röntga både häl och ljumske. Han är vid gott mod ändå våran lille hjälte.

Nu ska jag handla lite kläder på nätet...behöver en del men vill inte spendera tid i affärer....då är nätet en superbra lösning.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Härligt att du trivs och att det fungerar så bra. kram

2009-09-03 @ 06:21:13
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0