Funderar...

Hittade ett klipp från filmen jag ägnade kvällen igår att gråta till...Endless Love...



Well...gråter nästan av bara låten idag...jäkla film och kärlekshistoria att beröra.

Okej..dax att vakna upp till min egen kärlekshistoria...Peter börjar bli förkyld...faan alla är förkylda, helt otroligt.

Bra dag på praktiken idag också...Veronica hade sitt första samtal idag och hon klarade det jättebra. Hon är skitduktig!!
Jag har fått ett par nya uppdrag som jag ska fixa imorgon. Shit vad det är kul....även om jag längtar till det första seminariet för jag längtar efter många av mina klassmates...hoppas alla har det lika bra som jag. Ska bli kul att höra de andras berättelser. Svårt att förstå att man bara har ett år kvar efter praktiken sen är man färdig socionom...vaddå färdig??? Jag känner mej inte färdig, inte på långa vägar...känner mej väldigt ofärdig faktiskt. Tror att man under hela sitt yrkesverksamma liv (eeehhhh, halva mitt har ju redan gått...typ) sen får späda på sin kunskap, fylla på med nytt, lära om och lära nytt...Jag tror inte att man är FÄRDIG bara för att man gått klar sin utbildning...man blir aldrig färdig tror jag. Jag vill i alla fall hela tiden lära mej nya saker och jag vill hela tiden utvecklas...annars blir det ju trist ju....

Nu ska jag försöka vara lite social med min andra hälft ett tag.

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint klipp! Verkar vara en jätte fin kärlekshistoria=)

Kramar

2009-09-23 @ 18:46:44
URL: http://purplelover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0