Första gången....

Hade mitt första patientsamtal ensam idag...trodde verkligen att jag skulle dö av nervositet innan men jag fick enormt bra introduktion och stöd av handledarna så jag överlevde...

Hur samtalet gick?? Det gick helt fantastiskt bra och nervositeten försvann i samma ögonblick vi klev in i mitt rum. Visst sitter jag nu och analyserar vad jag sa och vad som hade varit bättre att säga och vad jag kanske inte borde ha sagt...men det är nog en del av processen. Jag kände mej väl förberedd och trygg i min roll....ja, det kändes bra.

Naturligtvis gick jag igenom samtalet med mina handledare direkt efter och de kunde flika in med saker som jag kunde ha sagt och de kunde tala om vad jag gjort bra. De tyckte jag hade klarat det fantastiskt bra sa de....fattar ni, jag klarade mitt första samtal fantastiskt bra....

Nu behöver jag inte vara nervös längre.....

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

DET VAR JU DET JAG SA ATT DET SKULLE GÅ BRA du ska lyssna på vad jag säger..kramis

2009-09-12 @ 01:04:58
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0