Dirty Dancing

Jag tror inte det finns en enda tjej i min ålder...eeehhhh...sa jag tjej????? hmmm.....som inte älskat Patrick Swayze i många av hans filmer...vem har inte velat byta plats med Baby i Dirty Dancing?? Själv har jag gråtit mej igenom Dirty Dancing över 50 gånger...slutade räkna efter femtio men jag sätter på den filmen än idag ibland så siffran stiger konstant. Jag älskade verkligen Johnny...När jag var ung så lärde jag mej till och med att dansa som Baby i scenen när de tränar till Hungry eyes....suuuuck....

Jag länkar till en grym låt och scen...gick inte bädda in den så jag länkar istället...titta...längta...lyssna...njut...

http://www.youtube.com/watch?v=-pouIFiaIig&feature=fvw

Rest in Peace Patrick Swayze


Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Evalena

Jaa han var nog många flickors dröm, för han var en grym skådis och otroligt sexig sådan också..kram

2009-09-18 @ 03:54:24
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0