Äntligen....

En film jag minns från min ungdom (typ) är en mycket tragisk och vacker kärlekshistoria som heter Endless Love...eller Kärlek utan gräns om man inte vill vara internationell...Helt underbar!! Jag grät floder lång tid efter filmen hade slutat...Vi var ett gäng tjejer som alltid ungicks på den tiden...ett riktigt radargäng...jag var 15 år och livet var spännande och fartfyllt...(ingen större skillnad mot idag alltså eftersom mitt liv fortfarande är både spännande och fartfyllt....fast på ett bättre, lugnare och tryggare vis såklart). Vi brukade titta på den här filmen...när vi inte hade nåt att göra så åkte den på och sen låg vi i en hög och bara grät. Jag har inte sett den på många år...typ nästan 30 år...27 för att vara exakt (fasen va sjukt fort tiden går...och jag känner mej inte en dag äldre...konstigt????).
Jag hittade den filmen på Ginza igår kväll (ÄNTLIGEN) och kunde såklart inte låta bli att skicka efter den...det ska bli jättekul att se om jag idag tycker den är lika bra som då.....



Dagen har varit fantastisk! Haft fullt upp på praktiken och det har verkligen varit skitkul.
Ikväll blir det fredagsmys för hela slanten.

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Evalena

Ni får ha en underbar helg så hörs vi i veckan om marknadskvällen..kramis

2009-09-19 @ 09:26:20
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0