Ännu en bra dag...

Hänt massor på praktiken idag åxå...mycket, mycket, mycket.....Det känns helt sjukt bra och jag lär mej massor av saker varje dag.

Vicce var med sin kompis Nils hem efter skolan idag. Jag hämtade honom där efter VFUn.

Tänk  när jag tillbringar hela dagarna på VFU så hinner det inte hända nåt speciellt utöver det liksom...blir trista inlägg antar jag....men i och för sig så är det ju bra när det inte händer nåt anmärkningsvärt för då går ju vardagen sin gilla gång bara....Är otroligt pigg både på dagarna och kvällarna...beror väl på att jag trivs och tycker att allt är så himla kul.

Tänk jag som var så orolig över min förmåga och min kunskap innan VFUn...hade jag vetat att bemötandet och omständigheterna hade varit som det faktiskt är hade jag inte behövt oroa mej ett dugg. De människor jag har mött är helt fantastiska personer. 

Peter kör hem båten idag förresten...det har ju hänt ja=)...fast landvägen. Tomas (hans bror) hjälpte honom så de tog upp den och transporterar den till den sjön vi ska ha den i....Jippi!!! Ja, jag är glad för den sjön är MINDRE än Vänern...och innehåller säkert inte lika många farliga sjöodjur.

Jag nätshoppade igår förresten och bara måste visa en topp som jag beställde...den är oerhört snygg.


Sååååå snygg...

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är krångel på min publishme.se så jag ser inte alla kommentarer alla gånger så jag ber om ursäkt om jag svarar på din fråga sent!? :) Ja, Stora Valla skolan ska jag och tre tjejer till vara på, i klass 7-9. I 7an ska vi ha livskunskap, i 8an både livskunskap och sexualkunskap och i 9an ska vi bara ha en uppföljning efter internetföreläsningen som är på onsdag. Sen ska vi göra riktade insatser i två klasser i 8an, som har det extra jobbigt.. De andra två tjejerna i projektet ska vara på Bruket. Går din Vicce på Stora Valla eller? Det är skitroligt att höra att du trivs så bra på din praktikplats! Jag trivs också och jag skulle absolut inte vilja vara någon annanstans :) Men jag som människa hatar när det inte finns ramar eller mål, så man vet vad man ska göra, så jag gillar inte läget lika mkt än så länge ;P Kan du inte skriva lite mer om vad du får göra? KRAMA

2009-09-03 @ 21:10:08
URL: http://sarablabar.blogg.se/
Postat av: Vigdis

Verkligen snygg topp!!

Me like =)

2009-09-03 @ 21:36:19
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Evalena

Den överdelen kommer sita fint på dig tror jag eller vet jag närmare bestämt. Ska vi göra som förra året på marken att vi äter en god bricka och bara umgås på kvällen eller vad tycker ni det börjar ju att närma sig med storm steg..kram

2009-09-04 @ 09:03:43
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Nina

snygg topp :) du kommer garanterat passa perfekt i den :)) kram

2009-09-04 @ 21:19:15
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du hitta på i helgen då?:)

2009-09-05 @ 01:16:37
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0