Mitt troll är sjukt...

Mitt troll är alltså Vicce..världens både snällaste och sötaste troll. Han började snora och täta till i går kväll och vaknade imorse bara för att konstatera att skolan var inget alternativ idag. Han somnade om direkt och sov länge. Något piggare nu när han varit uppe ett tag men är fortfarande jättesnorig och känner sej "sjuk". Bara att gilla läget och vänta ut bacillerna...honungsvatten, vick och varma duschar ligger på schemat.

Känns konstigt att inte va på jobbet såklart, skulle varit på kuratorsträff idag.....och haft en patient i eftermiddag. Kuratorsträffarna är roliga för då går vi igenom alla nya remisser och kollar av vilka patenter som finns på listan. Ett bra läge att få nya patienter alltså=), får kolla av det på tisdag. Spännande!!

Jag har tagit ut en studiedag på måndag så det blir alltså fyra dar på hemmaplan. Kan vara skönt att komma ikapp lite här också=)

Nu ska jag steka pannkakor till mitt lilla troll.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0