Helgens bravader

Oj vad jag inte har bloggat i helgen...jag har haft fullt upp men ändå lugnt och skönt på samma gång.

I fredags vet ni ju att jag var till universitetet på seminarie och träffade en hel del av klasskompisarna. Gissa om det var kul att träffa ER. Ja det var en riktigt rolig dag och alla verkar ha det bra på sina praktikplatser.
Seminariet gick bra, det var avslappnat och mycket spännande att höra om de andra praktikplatserna.

Igår hade vi fyra extrabarn här, vi var barnvakt åt Brinkarnas kids. Det var en lugn och skön dag som mestadels tillbringades ute.

Idag är också en lugn dag (vilka spännande inlägg jag gör va??). Peter är till Örebro och inhandlar lite grejer till bilen och en ny crosshjälm till Vicce. Sen ska jag iväg och handla grejer att mata kylskåpet med.

Vicce har en kompis här och de kommer förmodligen att va hela dan...

Ska försöka småstäda lite idag...kanske....borde nog städa ur bilen lite också...vi får se...

Hörs säkert senare

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Evalena

Städa bilen behöver du inte för tänk vad bra om du blir lite kaffe sugen då är det bara att suga lite på mattan..fniss

2009-10-18 @ 18:19:05
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0