Har jag gjort nåt vettigt idag??

En hel ledig dag har gått, och jag har nog inte gjort ett vettigt handtag tror jag....Låt mej tänka efter lite....?????

Handlat...okej, hyfsat vettigt....dyrt var det i alla fall....Visst har maten blivit dyrare?? Eller???
Fikat hos Ella....ja det var riktigt vettigt=), alltid lika trevligt
Tänkt på att jag borde städa...det enda vettiga i det var väl att jag struntade i att städa...bra Anki
Sålt Vicces karusell...han har tröttnat på den så det var ingen ide att ha den kvar....Ja, det var vettigt...Kent, Ella och Rickard kom och hjälpte till att lyfta den på släpkärran...Tack raringar!!! Goa skratt som vanligt...konstigt med oss, kan knappt ses utan att man får skratta...Mycket bra för hälsan! Nu har karusellen flyttat till en två-åring i Örebro, Bra! Och 1000 spänn flyttade in i min ficka...ännu bättre=)
Köpt ingefära...Ja det var bra, ska göra en dunderdryck imorgon för att bota alla förkylningar...
Fyllt i att vi inte ska vaccineras....kom en lapp från kommunen i brevlådan...NEJ NEJ NEJ NEJ!!! LIVSFARLIGT!!!! AKTA!!! HANTERAS VARSAMT!!! EXPLOSIVT!!!!  Okej...ni fattar va....Beslutet känns bra...det enda rätta faktiskt...men det vet ju ni som läser min blogg hela tiden....

Jaa, när jag tittar på listan så har väl inte dan gått upp i rök alldeles....lite har hänt...väldigt lite.

Imorgon är det praktik igen, ska bli urkul

Until we meet again....

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag vet..

fast jag har haft lite jobbigt några veckor, så jag menade mest att det var förhållandevis bra, i jämförelse med hur det varit =)



hoppas allt är bra med dig!

kram

2009-10-27 @ 14:20:03
Postat av: elin

ja jag vet..

jag har haft lite jobbigt några veckor, så jag menade mest att det var en förhållandevis bra dag, i jämförelse med hur det varit =)



hoppas allt är bra med dig!

kram

2009-10-27 @ 14:24:05
URL: http://elinohlssons.blogg.se/
Postat av: Evalena

Vi har också bestämmt oss för att inte ta någon spruta för jag tror att det kommer gå bra i alla fall.Och som sagt vi har jämt kul ihop..kram

2009-10-28 @ 11:39:20
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0