En orange uppenbarelse...eller nåt

Ett orange skimmer uppenbarade sig för mej på väg hem från jobbet igår...glömde skriva om det...är väl kanske inte livsviktigt heller men ändå...Åkte på en raksträcka där vägen kantas av träd av nåt slag...just i det ögonblicket när jag åkte där var ljuset så perfekt så de oranga och gula löven som var på träden liksom skimrade i orange och gav hela omgivningen ett orange skimmer....vägen var kolsvart av fukt och gav en exta effekt till det hela..... Ett perfekt höstkort hade det blivit om kameran hade varit med...vilket den såklart inte var....Ja, det var vackert minsann...riktigt höstvackert...blev nästan en sån där härlig höstklump i magen när man känner att åååhhh shit vad allt är perfekt och bra....Hmmm...ni fattar va??

Nåja, idag har det varit en del nyheter som gått som snackisar...
1. homosexuella får gifta sej!! Yes, säger jag...har aldrig fattat varför utomstående över huvudtaget ska lägga sej i hur kärlek mellan två individer ska se ut... 

2. två människor har dött efter influensavaccin...dock inte bekräftat att det var av vaccinet men ändå...scary!! Gjorde mej om möjligt mer fast besluten i mitt beslut att INTE vaccinera mej. Jag bara vägrar spruta in en massa skit i kroppen (okej, kanske inte en massa, men ändå) som ingen riktigt vet vad det är...kalla det galet, vågat, omoget, omoraliskt, vilket ni vill....jag kallar det sunt förnuft.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Nina

Trodde det va mamma du menade när det stod "Ett orange skimmer uppenbarade sig för mej på väg hem från jobbet " eftersom hon hade reflexjackapå sig när vi mötte dig igår xD kram

2009-10-23 @ 11:26:33
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0