En etta som svider

Matchen var onödigt spännande.......Jag är jätteledsen efter våran 1 - 0 förlust mot danskarna..så jäkla orättvist med två mål bortdömda, osjyssta danskar och pissiga psykningar från publiken...Vi borde verkligen ha vunnit den matchen....*gråååååt*

Andra chansen var nu en vinst för Ungern mot Portugal så jag slog snabbt över till Viasatsport fotboll bara för att se Portugal göra sitt andra mål...då stängde jag av.....

Bara att inse fakta...vi kommer inte till Vm-slutspel...

Men vad är en bal på slottet...den kan va fullkomligt dötrist...tråkig...och...och.....och....
ALLDELES UNDERBAR....*GRÅÅÅÅT*

Nu kryper jag under täcket och slickar mina sår.....

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0