Brända bullar och WII fit

Söndagen försvann i ett nafs...jisses, vart tog den här helgen vägen?? Har det varit helg redan??

Bakade bullar i eftermiddag...brände en hel plåt. Lite trist....men inget ovanligt, jag gör det ganska ofta.

Igår kväll var vi hos Kent och Ella. Vi käkade god mat, kollade på Barca-matchen och spelade kort. (Tränar ni idag eller???=)) hehehe. Provade WII fit också....man skulle räkna ut BMI, vikt och den ålder kroppen var "fit" i liksom.....Hahaha, jag är oerhört normalviktig och är som en 26-åring i kroppen..hahaha, snacka om ett uppsving för självförtroendet=), ska nog köpa ett sånt spel. Nejdå, såklart jag inte ska, men kul var det....

Skulle koppla in min scanner nyss tänkte jag men hittar inte sladden...konstigt, den kan ju inte bara försvinna. Får kolla lite mer noga kanske.

Have a nice day

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Det var grejt i går och övar gör vi hela tiden,,fniss ..och det där med tre punkter det gäller inte oss lite äldre tror jag ...eller just det oss lite yngre menar jag så klart..asgarv

2009-10-04 @ 22:27:53
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0