Å nu torsdagsrapport

Ja tänk att dagar kan vara så olika. Även idag hade jag såklart praktik...jättekul som vanligt. Jag har lärt mej otroligt mycket om PUL, Sekretess, nya patientdatalagen och andra lagar som rör arbetet där jag praktiserar, skitspännande.

Tandlösa system är ett ord jag uppfunnit idag...fattar inte vad politikerna håller på med...och det är väl inte meningen heller kanske för en vanlig liten gräsrot som jag...sjukt är det..nåja...

En lugn och fin dag jämfört med igår. Idag var Peter först hemma så veden var inne och pannan tänd. Maten var förberedd så det var enkelt att komma hem...minimalt med måsten...

Tur man varvar stressiga dar med lugna.

Imorgon blir en underbart rolig dag. Då ska jag till universitetet på seminarie och träffa en hel hög kompisar. Jag har saknat dom jättemycket. Vi ska försöka äta eller fika tillsammans. Vi åker extra tidigt imorgon bitti så vi hinner fika och prata innan seminariet börjar...Jösses hur ska vi hinna prata om allt, jag vill veta allt om hur de andra har det. Ååååh det ska bli så kul...

Nu ska jag dyka under täcket så jag är pigg imorgon...skulle egentligen ha städat bilen också men jag tror inte Helena kommer att känna igen min bil om det inte ligger en massa tomma drickyoghurtflaskor bakom förarstolen=)..jag dricker nämligen det i bilen till frukost varje dag...blir ett gäng...låter dom va tror jag...

Kramelikram...och kom ihåg, har ni stressat en dag så måste ni ta det slow nästa...doktorns order *blink*

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha jag kände mig som hemma fast lilla högen hade växt till ett drickyoghurt berg! Du är ju för underbar :)



Kram

2009-10-17 @ 10:40:57
Postat av: Anki svarar Helena

Hehe, ja jag tänkte lixom krydda på hemmakänslan med lite extra flaskor....hmmm...var det verkligen ett berg, får nog städa då kanske hahaha...

2009-10-17 @ 13:04:55
URL: http://lamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0