Who´s da man

Då har jag gråtit mig igenom ännu en fotbollsgala då....Glädjetårarna strömmar verkligen och blandas med sorgsna...Fotbollsgalan är en mäktig tillställning. Visserligen var det riktig skitmusik...men hallåååå, Amanda Jensen är ju bara för pinsam tycker jag, i strumplästen med terrible voice...okej, jag sjunger väl inte ett dugg bättre men jag envisas inte med att sjunga offentligt i alla fall. Nåväl, hon är väl älskad av några hon också antar jag...Kirsti i Idol älskade henne...Kent är inte min musiksmak heller direkt....inte alls faktiskt...

Sen bruden, vad heter hon, Jessica, hon som spatserade omkring bredvid otroligt proffsige Adam Allsing. Var säkert kul för de manliga i publiken som satt nära scenen, de såg garanterat hennes underwear tydligt. Jag säger, Men hallååå en gång till. Vilka otroligt fula kreationer hon hade på sig, särskilt den rosa saken...Nåja, det läser ni nog om i tidningarna imorgon...det lär finnas åsikter. Men hon är riktigt bra som programledare, verbal och vaken...men som sagt...stylist...någon??? Hmm, kan det vara ren och skär avundsjuka som får mej att tycka så...för att jag aldrig skulle kunna bära upp en sån där kreation (Ja ja, ni kan sluta fnissa nu)....Nej, faktiskt inte...jag tycker att hennes scenkläder var absolut dunderfula...synd på en annars så skitsnygg tjej.

Sen säger jag ju bara en sak, och det är ZLATAN!! Ja att han är min favoritspelare alla kategorier är väl ingen hemlighet,  inte att jag tycker han har en superskön stalj och urläckert utseende heller. Tänk att han fick GULDBOLLEN i år igen, fjärde gången...helt enormt..inte otroligt utan bara enormt. Att han blev utnämnd till årets forvard var inte överraskande heller, inte i min värld....

Ett antal gånger har jag hört följande söta kommentar ikväll:
- Men mamma....gråter du IGEN???


Kramelikram


Kommentarer
Postat av: Evalena

Jag säger bara det HÄRLIGT...

2009-11-10 @ 06:15:10
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0