Vaccin försenat...

Läste just att en massa doser vaccin nu är försenade vilket innebär att massor med barn, ungdomar och riskgrupper som behöver vaccinet inte kommer att få det. Fler dödsoffer stod det med feta bokstäver...(jävla skrämselpropaganda), men ändå.... Jag tänker så här...eftersom jag jobbar bredvid en plats där det vaccineras på löpande band så passerar jag den låååånga kön varje dag. Media har gått ut med att barn, unga och riskgrupper ska vaccineras i första hand...okej...när jag då vandrar längs den låååånga kön av folk som väntar på vaccin så ser jag en jävla massa old folks och medelålders...de nästan tränger sig före i kön...

Hade alla friska vuxna gett faan i att vaccinera sig i moralens jävla namn så hade de som verkligen behöver vaccin fått det...då hade det räckt till dom...nu är en jävla massa människor som inte tillhör nån riskgrupp vaccinerade istället...och de som behöver det får inget...SÅ jäkla bra planerat alla moraltanter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0