Ur en flörtkulas liv

Idag har varit en härlig dag..tänk solen har varit framme nästan hela dan. Vicce åkte cross på förmiddan, han har fixat en bana bakom stallet. Han kör jättebra, börjar sladda och greja nu så det märks att han känner sej säkrare...då tänjer han lite på gränserna...men han kör inte över sin förmåga i alla fall, det känns bra.

Jag har skrivit klar fallstudien, det var en jäkla massa jobb med den. Tagit många långa timmar, men nu är den klar. Bara att börja skriva en förkortad version till redovisningen....kanske...eventuellt kör jag med märkpenna och styker under det jag ska ta upp.

Godis borde vara förbjudet (NOT)....vad är det med det där söta äckliga som är så förbaskat gott...man kan ju inte motstå frestelsen när det står en skål med godis framme ju...chips, jordnötsringar...nej fy fasen, vi får verkligen dra ner på fredagsmyset...myset räcker ju hela helgen. Känner mej som en flörtkula...en stooooor flörtkula.

Varför har man lättare att lägga på hullet när man är vuxen? Man behöver bara lukta i en godispåse ju så smäller det till runt midjan och ett extra kilo har gjort sej hemmastadd. Hur ska man bära sej åt? Nej, inte faan vet jag...hade jag vetat det hade jag förmodligen struntat i det ändå för godis är så jäkla gott...varför ta bort sånt som man tycker är gott....man mår gott av godis....i alla fall jag.



Kramelikram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0