Sol i hjärta sol i sinne...

Sov länge, det var både skönt och välbehövligt. Se tog jag med mig måttbandet och stack till Karlskoga för att inhandla lite tröjor åt Vicce. Han har växt ur allt. Han har gått från 134-140 till 146-152 på nolltid, alla tröjor han har blev korta i armarna över en natt nästan. Nåja, nu har vi laddat garderoben igen.

Ja, jag köpte två par tights till mej också, ett par denim och ett par svarta med dragkedja vid foten, skitsnygga båda två.

Sov en stund i eftermiddag...ont i ryggen så jag blir trött. Var skönt att räta ut sej lite...Ryggen ja, det är ingen överhängande fara...känns som om jag har en golfboll under skulderbladet och golfbollen gör ont...det gör att jag spänner mej så jag får ont i skallen...gnäll gnäll...en baggis och inget världsproblem alltså, mest irriterande.

Vackert och soligt väder hela dan och jag har inte utnyttjat det ett dugg...imorgon ska jag försöka va ute lite mer. Jag gillar att vara inne och greja...måste ju inte gå ut bara för att solen skiner...jag njuter ju lika mycket när det regnar...nästan. Har man bara sol i sinnet så fixar sej det mesta...

Mår fortfarande illa efter hundfilmen...kan inte få bort den från näthinnan...Jag kommer aldrig mer att följa en länk jag inte vet var den leder...

Har inga vettiga ideér alls att skriva om idag...inte ens några ovettiga ideér...

Imorgon är en annan dag..

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0