Sicken go helg

Har inte uppdaterat nåt i helgen...Varför?? Tja, haft roligare saker för mej helt enkelt...

Lördagen vigdes åt adventspysslande...Peter och Vicce kom hem med en superstor gran, rekordet för oss kan jag lova. Fin blev den med lampor i också, även om det inte var lätt att få i dom. I med slingor, girlanger och annat, så nu lyser det så fint så.....
Inne putsades det fönster och ströks gardiner...slängdes upp ljusstakar och stjärnor...Mina nya julgardiner till köket är dunderfina...Så lycklig=)

Peter och Jonte satte taket på den blivande tvättstugan, väggarna är uppe så nu ska det spacklas, på med väv och målas sen är det bara mattan kvar. Ser ut som om vi får in nya pannan före jul...om inget oförutsett inträffar såklart...men då överlever vi det också, då kommer den in efter jul.

Igår kväll blev vi spontaninbjudna till Cissi och Jonte på mat. En jättemysig kväll!

Idag var jag till Karlstad och kollade när Samuel åkte skridskor, Nordiska Plaza Cup. Samuel är en kompis son...kompisen heter Katrin, bor i Norge, och Samuel är hennes son alltså....Shit va han åkte bra!! Han kammade hem guldet totalt så det blev prisutdelning också=). Skitkul. Grattis Samuel!!! Han är grym på skriller den gutten. Enda gången jag hejar på Norge är när han åker skriller=).

Victor stannade hemma och fick hit farmor som sällskap...sen kom Peters bror Tomas och hans brud Anne-Sofi så det var fullt hus här när jag kom hem igen. Jättekul!!!

En kanonhelg!!

Imorgon är det Örebro som gäller, då är det seminarie. Ska bli kul att träffa alla raringar igen.

Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0