Hemma och vabbar

Ja idag vaknade vi tidigt såklart eftersom vi skulle iväg till jobb och skola. Vicce hade ont i magen och kände sig allmänt risig i magen så han är hemma idag. Vågade inte riskera att skicka iväg honom ifall det skulle va magsjukan...kan lätt bli en epidemi... Men han har inte ont i magen längre så faran verkar vara över.

Jag har suttit och hängt framför teven sen imorse så jag borde verkligen göra nån nytta. Jag ska fortsätta läsa arbetena inför seminariet i alla fall. Skulle vara skönt att bara kunna repetera i helgen.

Okej, ha en skön dag alla därute.

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Jaa jag tyckte att det var något som inte var som det brukar i morse och nu vet jag ju att det var en liten signal som aldrig kom..hoppas han kryar på sig den lilla godingen ,hälsa från mig ..kram

2009-11-26 @ 11:44:34
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0