Genialisk, det är jag det=)

Idag har varit en skitbra dag. Fullt upp på praktiken, en del nya spännande grejer men också pågående grejer som gått riktigt bra...en bra dag helt enkelt. Jag har även kunna plugga en hel del...måste dock plugga i helgen också för nästa vecka har jag ganska mycket inbokat på praktiken och på fredag måste jag maila in min fallstudie....kommer jag att hinna tro???? Klart jag gör=)!!! 

Måste erkänna att jag varit ett geni idag...ett riktigt geni...inte ofta det händer kan jag lova...är väl första gången i min blogghistoria i alla fall men idag har jag varit genialisk hehehe....Kan inte berätta vad exakt utan ni får helt enkelt tro på mitt ord=)

Ikväll ska vi ha fredagsmys=), mycket smarrigt godis och förmodligen nån halvtråkig film på teven....men det gör inget att filmen är tråkig så länge man har godis, sin härliga familj runt omkring sej och när det är fredag.

Nästa vecka kommer termin3-are och ska intervjua mig...hihihi, kommer ihåg när vi var treor och skulle intervjua en termin6-a. Då kände man sig otroligt liten och osäker....Ska bli spännande.

Jag måste börja tigga priser till föräldraföreningens julskyltningslotteri också....ska bli kul att se om man får ihop nåt.

Ses imorrn. Va rädda om varann...

Ingen är snyggare än sin spegelbild

Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0