Gaaaahhhh

Inte så farligt som det låter men jag är slut i huvet idag...eeehhh, mer än normalt då förståss. Satt på ett samverkansmöte hela eftermiddan...vilket var intressant i sig  men det var lååångt....så där långt så man började gäspa lite dolt bakom handen eller tröjan..eller det som dolde bäst helt enkelt.... Förmiddan var det teamkonferens så då blev det sittande också...fast teamkonferenserna är superroliga förståss. Mycket rumpjobb idag alltså.

Det snöar dasslock ute och är hur vackert som helst. Det värsta är att man inte kan ha helljusen på när man åker bil...ser inget alls då. Känns lite halvlurigt att inte ha så bra sikt när man kör på älg och vildsvinsrika vägar i mörkret. Men det gick bra i alla fall.

Diskuterade vaccinering på praktiken idag...tänk vad olika åsikter folk har i just den frågan..och alla hävdar att just hans eller hennes åsikt är den enda rätta. Lite kul tycker jag. Vaccinfrågan är så het och nästan lite infekterad eftersom den (som jag hävdat tidigare) blivit mer en moralfråga än en hälsofråga så man får nästan brännsår när man diskuterar det. Man får nog helt enkelt gå på sin egen övertygelse och sen stänga av öronen när folk börjar diskutera. Man måste följa sitt hjärta och det som känns rätt här och nu, annars blir man nog galen.

Jag har i alla fall min egen övertygelse....Dont put any shit in my veins.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0