Djungelns lag

Idag är det visst den 27e ja.....det har jag märkt....det är nåt speciellt med just den här helgen också...1a advent...det har jag också märkt....

Efter jobbet idag åkte jag till affären för att helghandla lite....parkeringen var proppfull och väl inne i affären var det ännu värre. Där var det djungelns lag som gällde...man fick nästan slänga sig fram för att få det man skulle ha...gamla tanter med vassa armbågar trängde sig fram...jag log och sa "ursäkta mej" typ hela tiden...fick en smäll av en handväska...log lite till.....Sen tänkte jag...Nej va faan...är det djungelns lag som gäller så är det väl bara att gilla läget och go with the flow liksom.....så jag slängde mej framför en dam och ryckte sista lemon-saften ur hyllan...sen störtade jag fram till bananståndet och gjorde mej så bred som möjligt för JAG skulle minsann rycka åt mej dom finaste bananerna....Jag störtade vidare genom affären och fram till frysdisken...men där kom jag av mej...där stod en anställd och dunkade pommes frites i kanten på frysdisken...han dunkade varje påse 3 - 4 ggr innan han snyggt och prydligt la ner dom i disken...var nog smulfrites i de påsarna.....Nåja, sen störtade jag fram till kassan...och ut ut ut...bort bort bort från denna vilda djungel...Tacka vet jag lejon och tigrar...

Ikväll ska vi titta på en film jag köpt...Män som hatar kvinnor, tror jag den heter...Ska bli skönt att bara mysa och äta godiset som jag fick slå mej fram i affären för att få tag i.....

Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Ha ha jag kan riktigt se det framför mig hur du försöker att vara morsk och slå dig fram men en så glad tjej som du får nog ta till alla krafter för att överhuvud taget kunna vara den där lilla ragatan som kommer först ,ha ha ha..kram

2009-11-28 @ 10:30:12
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0