Berocca is the shit

Ja det surras om en massa antiförkylningskurer överallt...drick det eller det eller det....Men ett jag kommer att ta fasta på och som verkar fått flest röster är Berocca...ni vet den där gula drycken i reklamen...som förövrigt har samma gula färg både när man dricker det och kissar ut det....Jag snackar illgult...giftigt gult...men det ska vara bra påstås det.

Veronica som praktiserar på samma ställe som mej fick gå hem idag, riktigt risig kraken...och hon ska gifta sig på lördag....Hoppas verkligen hon hinner tillfriskna...vilket öde, sjuk på sin bröllopsdag...*gråt och förtvivlan*.

Jag kommer att få gå missbruk och behandling till våren förresten...har man inte hört annat före 15 november så gäller förstavalet. YES!!! Känns riktigt bra.

Nu ska jag frossa i Ellos nya reakatalog som damp ner i brevlådan idag...har redan sett ett par snygga plagg....KÖP KÖP KÖP!!!

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0