Gnälligt värre minsann...

Föreläsningen var helt okej...även om jag kunnat skippa sista timmen kanske...Man fick ett internationellt perspektiv på socialt arbete och det var intressant.

Förmiddan satt jag som sagt i bibblan och pluggade, fick en hel del gjort. Tröttheten håller i sig ikväll också, jag börjar bli riktigt förkyld tror jag...ont i skallen...mest gnäll nu tycker jag....

Tar och lägger ner för ikväll...tidigt i säng med underbar engelsk litteratur som ska plöjas och helst förstås också...

Dagens visdomsord :

"Hemma är inte där du bor utan där man förstår dig."



Kramelikram

Kommentarer
Postat av: Evalena

Hoppas att det ger sig med förkylningen , men det är ganska typiskt när det är helgdagar på gång..kram och krya på dig

2009-05-19 @ 06:40:56
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0